marți, 29 ianuarie 2013

Veniturile Yahoo sunt in crestere

Directoarea generala a gigantului american Yahoo,  Marissa Mayer, se lauda ca veniturile Yahoo au crescut. Aceasta a spus ca in 2012 Yahoo a inregistrat venituri mai mari decat in 2011, insa doar cu 2%. Yahoo nu mai este ceea ce a fost. Lumea nu prea mai foloseste serviciile Yahoo. Se pare ca Mark Zuckerberg, fondatorul Facebook, a scos pe piata un produs mai bun ce provoaca dependenta. Majoritatea utilizatorilor de internet stau conectati pe Facebook. Si eu am avut adresa de mail la Yahoo, insa mi-am dat seama ca sunt mai protejat daca am o adresa de email pe un server propriu. Intru si pe Messenger, dar cel mai mult stau pe Facebook si Twitter. Nu stiu daca Yahoo o sa mai fie ceea ce a fost. E cam penibil sa spui ca veniturile au crescut cu 2%, atunci cand asta se intampla dupa 4 ani. Timp de 4 ani, cei de la Yahoo n-au inregistrat nicio crestere a veniturilor.

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Blogger Tips And Tricks|Latest Tips For Bloggers Free Backlinks
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...