marți, 29 ianuarie 2013

Nicolae Guta a lasat-o gravida pe amanta lui

Amanta lui Guţă nu a plecat din Capitală, aşa cum a promis, ci a rămas în Bucureşti.
Invitată la emisiunea CANCAN TV, difuzată de luni până joi, de la 22.00, doar pe Acasă TV, Daniela nu a vrut să spună iniţial de ce nu a mai plecat acasă.
Cu toate astea, întrebată de moderatori de ce nu s-a mai urcat în tren, bruneta a spus: "Trebuia să-mi vină ciclul şi nu mi-a mai venit".
Daniela mărturiseşte că ea este în continuare îndrăgostită de manelist şi că "altul ca Guţă nu mai este", deşi acesta nu a mai căutat-o de când a ales-o pe soţia lui, Narcisa.
Tânăra a recunoscut că ea nu s-a protejat când a făcut dragoste cu Guţă - "Nu ne-am protejat, poate doar în prima noapte".
Mai mult, Daniela aruncă bomba - "Da, sunt însărcinată. Mi-am făcut testul şi a fost pozitiv. De asta nu am mai plecat la Timişoara. Am fost distrusă".
Amanta lui Guţă spune că ultima oară a făcut sex cu manelistul în ziua priveghiului fratelui acestuia şi că atunci a rămas gravidă.
Să fie însărcinată amanta lui Guţă, voi ce ziceţi?

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Blogger Tips And Tricks|Latest Tips For Bloggers Free Backlinks
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...