joi, 31 ianuarie 2013

De ce sa impacat Rihanna cu Chris Brown

Daca pana acum, Rihanna, redevenita partenera a lui Chris Brown, desi in trecut a avut de suferit din pricina violentei acestuia, a preferat sa taca, in cele din urma cantareata a decis sa vorbeasca despre relatie.

Pentru toti cei care nu au vazut cu ochi buni reluarea acestei relatii, Rihanna, in varsta de 24 de ani, marturiseste intr-un interviu acordat pentru publicatia Rolling Stone ca "acum totul este diferit. Nu mai avem dispute. Stim exact ce avem si nu dorim sa pierdem asta din nou".

Tanara cantareata marturiseste ca ea este la originea reconcilierii cu Chris Brown, 23 de ani: "Dupa ce am suferit atatia ani, am fost furioasa si mi-am ascuns sentimentele, am lasat adevarul sa iasa la iveala. Accept consecintele. Daca este o greseala, este greseala mea", admite cantareata, lasand sa se inteleaga ca i-a iertat lui Chris Brown comportamentul violent din trecut, dar nu l-a putut uita.

Referitor la faptul ca a fost batuta crunt de acesta in 2009, fapt ce a dus atunci la destramarea relatiei, cantareata vine cu un avertisment: "Nu-si va mai permite sa o faca din nou. Nici nu iau in considerare acest lucru".

Convinsa ca iubitul sau regreta tot raul pe care i l-a pricinuit in trecut, Rihanna este increzatoare, explicand ca sentimentele puternice ce le nutresc unul pentru celalalt au permis un nou inceput.

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Blogger Tips And Tricks|Latest Tips For Bloggers Free Backlinks
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...