marți, 15 ianuarie 2013

Simona Gherghe lua pastile de slabit?

Multe vedete de la noi fac gesturi necugetate pentru a slabi si iau pastile fara sa isi dea seama ca pot sa le afecteze sanataea. Simona Gherghe a avut probleme de sănătate grave în toamna anului trecut din dorinţa de a slăbi în timp record. Moderatoarea emisiunii "Acces direct" a apelat la pastile de slăbit după ce s-a îngrăşat în vacanţă, iar ceea ce a urmat se putea termina cu o tragedie.

"Vara trecută m-am întors din vacanță cu 52 de kilograme. Mult! Și atunci am căutat să slăbesc. Nu vreau să mă judece lumea și cred că mama se va supăra, dar o spun. Am luat pastile de slăbit. Am slăbit șapte kilograme în timp foarte scurt, dar mi-am dat organismul peste cap!

Asa ca Simona nu te mai indopa cu pastile si mananca sanatos si fa sport.

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Blogger Tips And Tricks|Latest Tips For Bloggers Free Backlinks
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...