vineri, 8 februarie 2013

Ce are FBI-ul cu Cristi Borcea?

Cristi Borcea are mari probleme in America. Neregulile descoperite la restaurantul sau din Miami ii pot aduce o multime de probleme.

 FBI a demarat o ancheta dupa ce mai multe plangeri au fost facute la adresa restaurantului pe care Cristi Borcea il patroneaza, in Miami. Mai multe persoane scriu ca au ramas cu conturile goale dupa ce au platit cu cardul la restaurantul lui Borcea.

Informatia a fost confirmata de Sorin Marica, sotul artistei Andreea Spatar, şi Ion Aron, un roman stabilit in America, in publicatia patronata de Ionut Negoita.

"Am fost de cateva ori la restaurantul lui Borcea si pentru plata consumatiei am folosit cardul de credit. Cand m-am uitat apoi pe extrasul de cont, am vazut ca-mi lipsesc din cont putin peste 1.000 de dolari. Acesti bani reprezentau plati la hoteluri si restaurante in Las Vegas, unde n-am fost in acea perioada. Am sesizat imediat banca si mi-am recuperat banii, insa am fost contactat de agentii FBI pentru o declaratie. EAeschis o ancheta pentru frauda bancara. Se pare ca toti clientii care au folosit cardul in acel local au fost pagubiti prin sustragerea frauduloasa a unor sume importante din conturi. Preventiv, mi-am inchis cardul folosit la restaurantul lui Borcea", a povestit un alt roman, din Florida, pentru Ring.

Ion Aron spune ca a mers in Miami in noiembrie 2012 pentru a-si petrece vacanta. Pentru ca voia sa guste din preparatele romanesti, el a calcat pragul restaurantului patronat de Borcea. La cateva zile dupa ce a platit cu cardul si-a dat seama ca a fost pagubit.

"Au facut tranzactii de cateva sute de dolari, iar cand au vrut sa faca o tranzactie mai mare, banca a blocat cardul si m-a anuntat", a declarat Ion Aron.

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Blogger Tips And Tricks|Latest Tips For Bloggers Free Backlinks
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...